11 oct 2016

MICRORELLATU

L'ESCARMIENTU

           Aula 15, miércoles pela mañana, a metá de la clas suena un ruiu agudu d'un móvil. De sutrucu,  tola clas calló y a mi entróme la risa porque'l soníu yera d'un móvil y yo nun traigo móvil a clase. Yera l'únicu que se riía.
      El suspense taba matándolos a toos, entós  la nuesa profesora de llingua castellana dixo: "¿A quién-y sonó`l móvil?".Quedamos toos callaos menos yo, que taba aguantando la risa como podía, pero naide nun dixo ná.
       Entós, la profe mandóme a xefatura a pola xefa d'estudios:¡¡BEGOÑA!!. Pico na puerta del so despachu y entrugo que si pueo pasar:" Sí,  claro,  pasa, pasa. ¿Qué ti pasa Xuanin?". Asina que-y cunté lo que pasare. Llegamos a clase y dixo con voz de mandu: "¿A quién-y sonó`l teléfonu?". Quedáron toos nun silenciu aterraor. "O me decís a quién-y sonó'l telefonu o pongo un parte a tola clas".  Nesi momentu,
armóse un xaréu, un voceríu inpresionante. La xefa taba poniéndose de mui mal xeniu, pegónos una berría y callamos toos. Tocó'l turullu y díxonos que nos salvara la campana, y que como nun fuere al recréu el que-y sonó'l teléfonu que nos ponía un parte a toos.
             En recréu, yo taba dando vueltes colos hermanos Miyar y vi a Fernanda dir pa xefatura. Cuando terminó'l recréu, la xefa subió a la nuesa clas y díxonos que nun nos esmoleciéremos, que yá saliere'l culpable. Al día siguiente, naide traxo'l teléfonu a clas, porque-yos entrugué a toos y dixéronme que non. Díxe-yos a toos que lo que pasara yera un escarmientu y, nunos meses, naide traxo`l movil a clas, hasta que lo escaecieron y volvieron a trayelu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario